torsdag den 13. december 2018

Juleønskeliste 2018

Hej med jer! Så er det efterhånden ved at blive rigtig jul! Der er julesange (for få af dem) i radioen, der er julepynt både i byen og i private hjem, der er en noget så dramatisk ny DR-julekalender (og ellers genudsendelser for resten), og det er rigtig begyndt at dufte dejligt af pebbernødder, æbleskiver og gran! Ja, julehygge er der nok af. Jeg er dog af den mening, at det ikke er rigtig jul, før den første sne falder, og jeg synes egentlig også, at landets gymnasieelever "mangler" at få ferie, så helt rigtig jul bliver det nok ikke før den 24. Ikke desto mindre vil jeg nu skrive en lille ønskeliste. Mit nytårsforsæt er at bruge bloggen her til noget lidt mere produktivt end juleønsker. Men pga. travlhed bliver dette nok ikke lige nu, sorry. Nå, men uden videre omsvøb ...

Billedresultat for Nintendo Switch
- Nintendo Switch (eller støtte dertil)
- Tegne-artikler:
Billedresultat for Copic markers
- Copic-markers
- Bøger om tegning (særligt om baggrunde, dyr og anatomi)
- Film:
Billedresultat for Coco film
- Coco
Billedresultat for Zootropolis film
- Zootropolis

- Your Name
A Silent Voice (import)
- A Silent Voice
- Bøger:
- Krimibøger (Sherlock Holmes, Agatha Christie etc.)
- Fantasy-bøger
Billedresultat for My Hero Academia volume 6
- My Hero Academia

- Mesterdetektiven Conan
- Tøj (især hoodies ^_^)

Det skulle være alt for ønskerne! Jeg glæder mig rigtig meget til at se hele familien til jul! All I want for Christmas is you!~

Ingen kommentarer: