onsdag den 8. august 2018

Fødselsdagsønskeliste 2018

Jeg er ved at blive 18 år, hvilket jeg ærligt talt stadig ikke helt fatter ... meget snart er jeg Myndig Voksen™, der kan stemme (meget rødt ^_~ Man skal være idealist, mens man kan), tage kørekort (hvilket jeg ikke tør eller kan pga. mit dårlige syn xD), modtage SU ... og så er det vist det. Anyway, nok om det! Jeg undskylder igen, at jeg er så sent ude med ønskelisten -- det skyldes i bund og grund den førnævnte nervøsitet for at nå denne mystiske alder. Men uden videre omsvøb, her er, i ingen bestemt rækkefølge, mine fødselsdagsønsker:

Billedresultat for Nintendo Switch
- Nintendo Switch

- Spil: Dragon Quest VII -- Fragments of the Forgotten Past

- Spil: Dragon Ball Fusions

- Spil: Detective Pikachu

- Spil: Mario and Luigi -- Superstar Saga

- Spil: The Legend of Zelda: Majora's Mask 3D

- Spil: Xenoblade Chronicles X
- Tegneserie: Jumbobøger/Lustige Taschenbücher

- Manga: Mesterdetektiven Conan

- Manga: My Hero Academia (bind 5+)
Billedresultat for Copic markers
- Tegne-equipment: Copic-markers
- Tegne-equipment: Vandfarver

- Film: Your Name

- Film: Udyret og hans lærling
A Silent Voice (import)
- Film: A Silent Voice
- Tøj/sko etc.

And that's about it! Før jeg afslutter indlægget her, vil jeg gerne sige mange tak for jer alle sammens kærlighed og støtte igennem alle 18 år hidtil! 💖 Stay safe out there!<3 out="" p="" safe="" stay="" there="">

Ingen kommentarer: