torsdag den 24. november 2011

Hurtig gennemgang af sommerferien!

Der er vidst gået lidt lang tid uden blogopdateringer, men det er der råd for nu!
Jeg vil nemlig lave en hel storm af nye artikler i de kommende dage!
Det første, jeg vil skrive er en hurtig gennemgang af sommerferien

Efter turen til Bøsøre, skulle jeg til den anden side af Fyn. Jeg skulle nemlig, med mor og Verner, til Nordfyn, hvor vi skulle bo i sommerhus.
På det tidspunkt kom Onkel Joakims liv med i Anders And-bladet, så det var det eneste jeg læste på den tur...

Nok om det. Vi fik nemlig en hel masse oplevelser. Vi kom for eksempel ud på den ultimative gåtur, som varede circa 12 km.
Den næste dag var vi på Æbelø, hvor vi igen gik meget langt.

Næste dag var vi ovre på en herregård, og der fik vi oplæsning af noget gammeldags tekst...

Og så skulle jeg, som det sidste i min ferie over til min farmor og farfar, hvor jeg kom med i Sommer Summarum! Det var utroligt. Og havde du den dag set med, har du nok syntes at det var vildt.
Men jeg var selvfølgelig også ude og gå nogle ture, og sådan noget, og det var virkelig hyggeligt

Det var vidst alt, Ha' det nu godt!

Ingen kommentarer: