torsdag den 24. november 2011

Den MAGISKE tur til Disneyland! Turen derhen og første dag...

Disneýland. Her kommer jeg!




Det blev der sagt da jeg i oktober tog afsted til Disneyland Resort Paris!




Det var en fantastisk tur, og en fødselsdagsgave, som jeg havde ønsket mig lige siden 2006 (se ønskeliste fra 2007), og endelig fik jeg den!




Nu kan du på min blog følge med mig på tur her på min blog, for de kommende indlæg vil handle om Disneyland!




Før vi går i gang, vil jeg lige sige tak for turen til far og Vita som gav mig turen. Vi kørte derhen i bil, og jeg hørte podcast det meste af tiden. Jeg hørte også en del fransk radio.



Vi landede på KFC, efter en trættende køredag, og straks derefter to vi afsted til et hotel, som hed Hotel Kyraid. Her får i et par billeder:




















Tja... det er vidst nok bare billeder hvor jeg smovser....























Den næste dag skulle vil til Disneyland, Men før det var der en magisk morgenmad!



Men da vi kom derhen, var der magi for alle pengene. Vi skulle selvfølgelig først checke ind på hotellet, som hed Sequia Lodge, men da vi så kom til Disneyland begyndte magien for alvor... Se for eksemple her!




Der var virkelig spændene, og det kommer du til at høre mere om meget snart...


Ha det godt, til vi ses igen i min Disneyland-dokumentar





Ingen kommentarer: