tirsdag den 3. december 2013

Nu er det (snart) jul igen ...

... Så nu er det sådan set ved at være tid til julesne (torsdag), julemad, julegaver (men det er til et andet indlæg), og den almægtige ... den urivaliserede:
JULEKALENDER!
... og sådan en tænkte jeg, vi skulle have her. Men denne JULEKALENDER er en smule anderledes; det er nemlig en slags ...
TEGNEJULEKALENDER!
Jeps, og sådan en TEGNEJULEKALENDER skal vel have et tema, og jeg har valgt de almægtige, de urivaliserede:
NIIISSEEER!
Måden, dette virker på, er at der hver dag er en nisse, der laver noget forskelligt, og så den 24., vil jeg samle dem ind i en baggrund, og vi har dermed en kæmpe
NISSE-TEGNE-JULEKALENDER!!!
... selvfølgelig med alt, hvad der der hører sig til. Men nu er jeg jo så kommet lidt bagud - dumme mig, så i dag vil I få hele 3 NISSER! Her er de så:


Det var så nisserne for denne gang. Jeg glæder mig til at vise jer, ja, jer, de næste nisser, og især baggrunden. Og hey, der kommer mere aktivitet her!

Tak, for at I læste med.

Ingen kommentarer: