lørdag den 24. marts 2012

Den MAGISKE tur til Disneyland #2 - Dag 1 - tur i parken!









Så er jeg tilbage igen! Jeg vil nu fortælle lidt mere om min tur til Disneyland, og vi fortsætter dér
hvor etteren slap!
Sidste gang fortalte jeg om rejsen, og indgangen til parken. Nu er jeg inde i parken, og et land man ikke kan undgå er Discoveryland! Det er godt, for det er det, jeg vil kalde "drenge-landet"! Altså, hvis jeg skal forklare det kort, så er det et fremtidsland, hvor rumskibe og alien-invasioner er helt almindelige! Der var bla. min gamle yngling, Buzz Lightyear Lazer Blaster!! Den var stadigvæk fantastisk!! Og så prøvede vi... det som jeg havde glædet mig til lige sidet 2007! The Space Mountan 2. Den var fantastisk og vild!!!!
Så gik vi over til Adventureland, og så var vi i Frontierland - og selvfølgelig prøvede vi en masse
Vå var meget rundt i parken den dag, og vi var i biografen, og vi var på eventyr med Indiana Jones, og vi var også ude og se et landskab, og vi var også ude og sejle med pirater!
Jeg viser jer lige nogle billeder, og der kan jeg gå i detaljer med hver forlystelse
Her har vi Discoveryland Mere Discoveryland Buzz Lightyear
Det er fantastisk!
...som fortæller Buzz Lightyear Et sejt sted!!
Vi blev lidt sultne. Vita tog Arrrr!!! Vi er pirater! Buzz Lightyear!
et billede, hvor vi spiste!!
Jeg ser Mickey Mouse Og igen!
Så spiser vi igen!
Disneyland Her er Mickey i virkeligheden Og igen!
Pirater! Vi er til parade! Jaaaa!!! Paraden!
Halløj, Anders!!! Min yng- Hej, der! Hey, hey Mickey!
lingsand

Og så er det filmtid!

Tak fordi i læste

Ses!

Ingen kommentarer: