fredag den 8. juli 2011

Sommerferie-serien Afsnit 1: Ankomsten

Hej allesammen!

Nu er det endelig blevet tid til camping på min blog! Denne gang skal vi til "Bøsøre Strand Feriepark" Denne campingplads har fået fem stjerner! Så vi havde høje forventninger, Da vi kom derhen var der en masse der skulle gøres. Først skulle vi ordne campingvognen, og det tog lang tid. Så skulle vi sætte teltet op, men heldigvis var der en nærliggende legeplads jeg kunne lege på. Og så var det første gang i mit liv jeg smagte Slush-ice! Det var jeg vild med. Næste dag lå vi lidt på stedet og fandt en helt masse der skulle laves senere. Men det sjove startede for alvor klokken 17: 25 da vi skulle hente min storebror Claus fra togstationen. Næsten lige efter kom Tine, og hendes kæreste Kenneth! Så kom der fart i tingene. Den dag belsuttede vi at næste dag skulle være Storbadedag, og det skulle vise sig at være en kold afære.

Fortsættes

Ingen kommentarer: