mandag den 2. maj 2011

Min SNES/Tandems-cykel

Hej allesammen, Det her indlæg blev lidt forsinket... Men nu har jeg 2 indlæg i 1!!






1: Min Super-nintendo



Det var for lidt siden jeg fik min Super nintendo. Men den er bare super!. Det er jo ligesom navnet antyder, Man kan alt muligt på den. Først og fremmest kan man spille spil på noget der hedder ¨Cardriges¨, og selv om det er lidt gammelt, er det sejt!!, Gammelt er jo sejt. Jeg ar 15 spil... Og jeg kan ikke huske dem alle sammen, Jeg har et billede

Er dem ikke flot




Spillet der er i har jeg også. Men nu skal jeg fortælle om noget andet, Jeg købte den hos en flink og sej fyr der hedder Bjørn!!


Nu er det tid til...


TANDEMSCYKEL!!


Mig og min mor har en sej tandem, En tandem er en slags cykel... Men det er en speciel cykel. Det er en cykel som er to cykler i en. Den ene halvdel styrer og cykler. Den anden hjælper til og klør på når man skal bakke...


Jeg skal få min mor til at sætte et billede på...


Slut herfra


Hilsen Alexander

Ingen kommentarer: